Tokayhulya Merhaba kizlar oğlumun ateşi var sağlık ocağı da çağırıyor beni bir yıllık aşısı var götüreyim sizce lütfen yardım edin bana ne yapayim
Deletedmom0099 Tokayhulya hastayken aşı yapılmıyor söyleyin ateşi var diye başka tarih verirler zaten
Busraata Tokayhulya hayir yapılmaz üzerinden en az 3-4gün geçmesi lazım cocuk doktorumuz 1hafta bekleyin diyordu arayıp danışın