5 ay 23 günlük kızım var. Geçen ay da 2 gün geç geldi ama günler ilerledikçe geriliyorum birde sezeryan oldum. Korunuyoruz (kondom) aslında ve bu yöntem bizi 1.5 yıl korudu. Eğer hamileysem çok şaşıracağım gerçekten. Test almaya gidicem birazdan eczanelerin açılmasını bekliyorum. Hayırlısı neyse o olsun 😌