Önüne boya koyuyorum kalem koyuyorum gözüme baka baka yere atıyor yapma dediğim halde kızdım artık dyaanmadim ve ağladı önüne geri koydum sonra tekrar ıh ıh diye sokrararak fırlatti gerçekten bunaldim dün dugune gittik alıp basını gidiyor annem nerde yokmu umrunda değil neden böyle oldu benim kızım da bi anormallik mi var anlamıyorum hiçbiyerde durmuyor laf sozden anlamiyo herşeye agliyo