Kuzeyinko %70 meme yada formül süt, %30 ek gıda.
Yada %60 meme+formül süt, %40 ek gıda şeklindr.
Benim bebeğim 8.ayından itibaren iki öğün ek gıda veriyorum.
Şuan 8 ay 15 günlük.
Sabah ilk emzirme sonras 9-10 gibi kahvaltı 150-200 ml arası ayarlıyorum hafif pütürlü bişiler.
Sonra biraz bekletip yatırıyorum. Kalltıgında öglen 12-1 araası anne sütü veya formül süt. Eger içmiyorsa yemek istemıyorsa hemen 150-200 ml ölçeğinde yine meyve ve yogurt içine ceviz ezip yedırıyorum.
Sonra bıraz uykuya dalıyor kısa oyunlar vs derken aksam 3-4 oluyor anne sütü
Sonra oyunlar vs aktıvıte aksam 5-6 gibide uyuyor tekrar 1.5-2 saat kadar. Kalltıgında ya sevzelı mercımek corbası yanına yogurt 150-200 ml kadar bazen fazlada olabılıyor. Yada muhallebı yapıyorum meyvelı vs 200-250 ml kadar. Uyku vaktı 8.5-9 arası son anda da anne sutu yada ıcmek ıstemedıgse uyuyakaldıgı an mamayı verıyorum agzına 150 ml kadar. Geceye gelelım. 3 gibi bi emzirme yapıyorum acıkıyor çünkü. Birde sabah 6-7 gibi emzırıyorum. Öyle yani.
Yani kısaca günlük şöyle bebegım mimyon pek iştahlı değil zar zor 1 saat başında beklıyorum yesin diye başka bi iş yapamıyorum zaten. 8.5 aylık kilosu 8 kg. Günlük bazen 500 ml ek gıda 500 ml anne sütü tutturuyorum.
Bazen 400 ml ek gıda 600 ml anne sütü gibi. Bunların içine suyu dahil etmedim bazen ediyorum. Su 120-150 ml arası içiyorum günlük