Mminigimm merhabalar, maşallah kızınıza hayırlı bir ömür dilerim öncelikle. Hiç korkmayın bence biz yakında 13 aylık olucaz benim oğlumu anlatmışsınız kaldı ki biz sarışık bile olduk emip kilo almasına rağmen (genetik demişti doktor). Ama bende sizin gibi 20 günden sonra uyumasına müsade ettim saat araljklsrını arttırıp uyandırdım sonra kendi uyanmaya başladı ve 1 aylıkken bile dediğiniz kadar uyurdu. Bebekler de beslenme kadar kesintisiz uyku da çok önemli . Uyanıyorsan uyandırmayın bence alışkanlık yapmasın zaten bu zamanla değişecek uyandığı olacak uyanmsdığı. Diş döneminde uyanıyorlar mesela. Ben 5.5 ay odasını ayırdım, 6 aya kadar 2 kez emzirdim geceleri (8-9 gibi uyurdu ben 23.30- 03.30). Sonra tek e düştüm 10 bucuk aya kadar gece ben uyumadan 00.00 gibi wmzirsim . Sonra kestik beslenmeyi. Uyandığında tabiki emziriyorum bu arada ama hastalık atak vs. Çok rahatım uyku etkilenmedi hiç. Ayına göre uyuması gereken süreyi hwp üst sınırda uyuduk🤣 bide ben öok dikkat ettim düzenine vs çok bozmamaya calıstım inşallah siz de böyle olursunuz😊