Z-Umayy benim kızımın da bıngıldağı erken kapanmak üzereydi şuan 6 aylık biraz açıklık var işte önmli olan kafasının büyümesi doktoruna danışın sağlık ocağındaki hemşirelere çok güvenmiyorum ben beni çok korkuttu ordaki salak hemşire yok erken kapanırsa kafası büyümez beyin geriliği filan olur dedi aptal aptal ağlattı beni 1 hafta doktorunuza danışın bize bile değil .