ben kızımı slikon uçla emzirdim 4. ayına kadar hatta doktorum bıraktırmaya çalış kulak enfeksiyonu ve gaz yapar dedi.
ne yaptıysam bıraktıramadım bi sabah uyandık dedim uçsuz teklif edeyim aldı dedim arada alıyo almaz bidaha. bidaha aldı :)
daha da vermedim slikon uçla ama anne sütünde azalma vs olmadı bende hiç. 😊