Kızlar merhaba bebeğim 2 aylık . Ve 1. Ayından beri vücudu bazı günlerde çok sıcak oluyodu. Önce ateş ölçerimiz de yoktu öyle de takip edemedim ama zaten havanın sıcaklığına bağladım hep , ara ara ıslak pamukla serinletmeye çalıştım. Şimdi ateş ölçerler takip ediyoruz bi gün olmazsa diğer gün mutlaka vücudu çok ısınıyo özellikle gövdesi . Ateşini ölçtüğümde 37 üstü çıkıyo. 37.5 ya da 37.8 gibi. Sizce önemli bi durum olabilir mi daha doktora gitmemize de çok var ama canımı sıkmaya başladı bu durum 😕