Bana da et haşlama kuruyemiş (badem fındık vs) ve en çok da Maraş dondurması gözle görülür etki ediyordu canım bebeğin güzel emiyor mu bol bol emzirmen lazım bazen 45 dk memede dururdu bebeğim yarım saat bir saatte bir emzirirdim ( kolikti ve çok ağlıyordu ) benim de sütüm çok azalmıştı bebeğim yoğun bakımda yattı sonra eve geldiğinde de kolik sancıları başladı önce üzüntü sonra yorgunluk doğru düzgün beslenemiyordum bile sütüm baya azalmıştı mama vermeye başlamıştım ama halbuki bebek doyuyormuş sancıdan ağlıyormuş sürekli . meme reddi yaşamaya başlayınca emzirme kampına girdim mama vermedim. sürekli gık dese emzirdim kendi kendime de sütüm var bebeğime yetiyor dedim çok şükür gerçekten de öyle oldu sen de sütüm az deme bebeğin çok küçük daha artar Allah’ın izniyle 🌺