Kızlar dikişlerimde yanma ve batma hıssı oluyor 20. Gundeyız 15 gun oldugunda doktora gıtmıstım antıbıyotık verdı ama hala devam edıyor özellıkle dün ve bugun arttı travazol kullan dıyor herkes doktora sormadan kullansam mı kullanan ve bu durumu yasayan varmı