Bebeğimin ateşi düşmedi kızlar ishal ateş ve karın ağrısı varıd,ateşi 38.5 taydı doktora götürdük kakasına baktıklarından lökosit çıktığı yani enfeksiyon olduğunu söylediler. 4.5 aylık şuan damakları çok kaşındığı için eli hep ağzından bundan dolayı olabildiğini ellerini ağzına götürmesine izin vermememizi söylediler. Antibiyotk yazdı doktor ama küçük olduğu için en son çare kullanın dedi. Tecrübeli olan başına gelen anneler varmı? Fitil kullanıyoruz etkisi geçtiği gibi ateşi yükseliyor