Kızlar 1,5 yoldur evde hapis hayatı yaşıyorum bebeğim 1 aylıkken covid olduk hastanede kaldı bağışıklığı düştü tahliller takipler tam 1,5 yıldır hala kontrol altında yükselmedi ve doktor çok dikkat edin hijyene dedi sonrada bu sebepten dolayı o gün bugündür eve kimseyi almıyorum kimsenin evine gitmiyorum cafe restoran avm asla girmiyorum bebeğimi kimse öpemez zaten öpecek kimseyle de görüşmüyorum insanlara en yakın mesafem 1,5 metredir evime gelen market malzemeleri kutuluysa çamaşır suyuyla yıkanır pazar malzemeleri 2 gün kullanılmaz bekler dolapta ve covid pozitifim ben eşim negatif 😳 şok içinde inanamayıp tekrar gidip test oldum yine pozitif açık havada dolaşıyorum sadece bebeğimle birlikte ve hiç bir tere temas etmem ellerim yıkamaktan yarık yarık şaka gibi covid oldum 😳 ailem ve benim bu şekilde yaşadığımı bilen herkes şok içinde inanmadı kimse bu durumu yaşayan var mı 😳😳