Bebeğim diş çıkarıyor 1 yaşında gündüz sürekli ağlıyor hiç bir şey yemiyor benim kanaatimce açlıktan ağlıyor anne sütü alıyor ama sütle ne kadar doyacak ki yediği her öğünde kendi eli kadar yemek geceleri çok zor uyuyor 20 gündür böyle gece gündüz ben ilgileniyorum doğru düzgün Bi yere çıkmıyoruz ki malum sıcaklar kusura bakmayın uzun oldu ama az önce uyudu uyumadan önce Bi sinir geldi bebeğimin yanında eşime dert yandım bebek dediğin uyur yemek yer ben çok bunaldım herşey mi zor olur falan filan dedim arkasından uyudu şuanda da aşırı vicdan yaptım sizin de böyle delirme anlarınız oluyor mu 🥺