babylove3003 Kızlar doğuralı 4 ay oldu adet kanaması göremedim sezeryan oldum normal mi bu, ilk 40 gün kanamam oldu sadece durdu adet olmadım. Umarım tekrar hamile değilimdir 🥺
gizzzy35 babylove3003 Korunmuyor musunuz? Ben 2. Ay oldum. Ancak şöyle ki sütüm kesildi benim emziremiyorum. Siz emziriyorsanız çok normal gelmeyebilir
Busrartdsl babylove3003 bende öyle şüphelendim test yaptım allahtan negatif çıktı süt korur sanıyordum öyle bşr şey yokmuş ki devamlı emziriyorum doktorum asla güvenme dedi
LadyDi babylove3003 ben de sezaryen oldum. 5 ay oldu. Regl olmadım hala. Emziriyorum. Süt hormonları regliyi bastırıyor. Ondan olmuyoruz. Çok normal. Doktorum 6 ay regl bekleme dedi hatta 1 yıl bile olabilirmiş
slnkrglu babylove3003 Bende sezaryen doğum yaptım, 6 ay 21 günlük bebeğim, henüz adet olmadım. 1 yıla kadar normalmiş.
minikordek babylove3003 benim de Sezaryen. Bebeğim 4 aylık yeni oldum. Annem bizi sütten kesene kadar olmamış. Ama süt koruyor diye düşünmeyin bence. Biz hep korunduk riske atamayız diye. Kesin bir koruyuculuğu yok çünkü kimi beni korudu dese de.
Wanderlust babylove3003 11.ayda oldum 1 yil olmamak normal kabul ediliyor adet gormeseniz dahi hamile kalabilirsiniz korunmasiz iliski yasamamanizi oneririm eger tekrar bebek dusunmuyorsanjz