Kuzeyalaz33 Betulyigit11 ya herseye bise derler zaten bosver bnmki emerken yapardi kilosuda cok iyiydi ne kdr guzel bagirsaklaari calisiyor masallah.
Bincesur Betulyigit11 benimkide emerken yapıyordu sağlık ocağındaki hemşire öyle olmalı zaten dedi, hep üzülüyordum kilo alamadı kesin diye, öyle birşey olmadı üzülmeyin 😊
Nlngucluel Betulyigit11 cnm benim oğlum da öyleydi ilk 2 ay doktora gittim doktor bu sağlıklı birşey dedi vitamini alıyor gerisini çıkartıyor kilo da çok iyiydi sıkıntı olmadı kilo kaybı yok ise günde 8 e kadar normal dedi
Verahu Betulyigit11 endilelenme çok normal ilk günler tüm bebekler genelde böyledir kimsenin lafına bakma bol bol emzir