Nisakus25 Yapan var mı bebeğimin kilosu düşük 4 aylık 5500 gr nelerle karşılaştınız olumlu veya olumsuz??
gizzzy35 Nisakus25 Kilosu düşük değil ki? Bence yapmayın bebe bisküvisi şekerli yani hazır diyorsanız. Doğum kilosu nedir?
Merybaser Nisakus25 ay yapmayın ne olur alır kiloyu bi şekilde ama o kadar küçük bebeğe paketli gıda vermeyin lütfen 🥺 bebeğim 9 aylık hala vermedim çok uzun bir süre de vermeyeceğim inşallah. Sizde vermeyin . Paketli gıda evet kilo aldırır ama sağlıksız bir kilo alımı olur bebeğiniz Allah korusun ilerde ciddi hastalıklar olabilir şeker gibi vs. Ayrıca biz onlarla büyüttük yada büyüdük diyenleri sakın sakın dinlemeyin onlar en gerikafalı insanlar ….
gizzzy35 Nisakus25 Ayyy bırakın şu sağlık ocağı ebelerini dikkate almayı. 2400 doğdu bebeğim şuan 5800 civarı 4 aylık hiç umrumda değil doktorumuz sağlıklı diyor doğum kilosuna göre. Takılmayın önemli olan baş çevresi önemli olan boyu. Kilo sağlık demek değildir
Halimea Nisakus25 kilosu güzel cnm birde bebek biskivisi şekerli bebek tadına alısırsa ek gıdada zorlanırsınız, sekersiz yapabilirsiniz cnm…
balyanak53 Nisakus25 kızım 6.5 aylık bene bisküvisini kendim yapıyorum. Tam buğday unu, yulaf unu, yumurta sarısı, hurma özü, yoğurt, az tereyağ ve zeytin yağ bakalım sever insallah