Valla geçen ay yaptırdım 500 e saçım da hem çok sık hem de uzun 😃 küçük ilçede yaşiyorum Konya’nın küçük dediğimr bakmayin küçük İsveç derler buraya yazın bu zamanlar fiyatları kazık olur Avrupalılardan adım atacak yer olmaz ona rağmen pahalı geldi bana gene uygun muş o zaman