Merhaba hanımlar. Oğlum 4 yaşında etrafta gördüğü özellikle kötü olumsuz şeyleri fiziksel ve sözel uygulamaya başladı nasıl bı yol izlemeliyim sizce? Özellikle eşimin kardeşi var %90 zihinsel engelli sürekli ağzında küfür kötü söz var bizde aynı şehirde yaşıyoruz istemesemde gitmek zorundayız eşimle sıklıkla. Kendi evimizin içinde eşimde bende kötü söz söylememeye hep dikkat ederiz ama kayınvalideme gittiğimizde eşimn kardeşinden küfür duyuyor hemen kapıyor oğlum. Bunun kötü bişey olduğunu söylesekte oğlum öğrenmiş oluyor o kelimeleri hiç gitmesem de olmıycak aslında gitmek istemiyorum bu konudan dolayı ama üzerimde o zaman baskı oluyor. Sizce napmalıyım?