bebisinannesi Bebeğim 3 ay 12 günlük. Bugün günlük pedimde tırnak kadar kan gördüm. Acaba yine hamile miyim? Yolsa regl mi olucam? Bilgi verin lütfen
TOSPAMMM17 bebisinannesi canım adet günün düzenliyse ve o kan gördüğün zaman adet gününe yakınsa yakşalmıştır ama direk hamileliğe bağlama bende enfeksiyon vardı o zaman da ara da böyle şeyler yaşıyordum başka bişey de olabilir
bebisinannesi Mavis34 bebek yerini temizlerken kan gelir. Ilk hamileligimde de oyle oldu. O yuzden sordum.
bebisinannesi Aysununannesi00 4 aydan uzun sürecek diye bi şey yok ) 1 soru sordum doğru düzgün cevap veren olmadı. Terbiyesizliğinizi göstermiş oldunuz…
TOSPAMMM17 bebisinannesi test yapabilirsin 11 günde çıkar mı bilmiyorum ama adeti eğer hamileysen üzerine de görmüş olabilirsin yA da sağlıkocağına git böyle bişey yaşadım de ilk hamileliğimde de böyle oldu de ama enfeksiyon falan da olabilir mi de kan tahlili ve idrar tahlili yaptır ne varsa çıkar
Cansuminel Benimde ilk hamileliğim adet duzensız oluyorum ve uzerınden 17 gun gectı daha yenı oldum stres sıkıntı cok tetıklıyor bu durumu Bu arada o surecte kanda vermıstım korunma yontemımde var herhangı bırsey cıkmadı