Doğduğundan beri devit3 d vitamini damla kullanıyoruz ve 4 aylıkken sağlık ocağı vegaferon demir damlayı vermişti ücretsiz hiç bakmadan kullandım 10 gün falan sonra bebeğimde aşırı huysuzluk kabızlık yeşil kaka ve kötü kokulu gaz gibi yan etkiler yaptı çocuğun bütün dengesi bozuldu. Kutusuna bir de baktım ki içinde paraben ve sakkaroz varmış hemen ebeyi arayıp kullanmayı bıraktım 15-20 günde kendine geldi. Daha sonra çocuk doktorumuza yazdırdık sidefer demir damlası verdi doğal içerikli katkısız memnunum. Sağlık bakanlığının ücretsiz dağıttığı beş para etmez dandik damlaları kullanmayın bebeğinize paraben bizlere bile ne kadar zararlı siz düşünün