Adamomm55 Eşim olmuştu benim. Bu süreçte ona bakan bendim. O ayrı, biz kızımla ayrı odada kaldık. O zaman 2 aylıktı kızımda. Ben ne olur ne olmaz diye maske taktım ama o süreçte hiçbir sıkıntım yoktu ve negatiftim. Sonradan yapılan kontrollerde covid geçirmiş olduğum ortaya çıktı. Kafanıza takmayın. Eşim kendini çok kötü hissetmişti o dönemde. Bana ya da kıza geçmesinden korkuyor, kendini suçluyordu. Ben morali yükselsin diye şarkı açıp kız kucağımda kapısının önünde dans ediyordum. O da odadan bize eşlik ediyordu. Grip olduğunda yataklara düşen adam covid zamanı odada ps oynadı 7 gün boyunca 😄 Kendinize ve beslenmenize dikkat ettiğiniz kadar, moralinizi de yüksek tutun. O süreçte büyük ihtimal bende covidtim ama kızımı kucağımda emerek uyuttum 7 gün boyunca. İlk 4 gün maske taktım sadece. Kızın geçirip geçirmediğini hala bilmiyoruz mesela. Kahvaltıda yumurtanızı yeşilliğinizi ve kırmızı biberinizi eksik etmeyin. Bol sarımsaklı kemik ve tavuk sulu çorbalar. Birde bir çay tarifi var daha önce bir postta bahsetmiştim. Bolca baharat limon ve bal karışımı. Boğazlara çok iyi geliyor ve iyi terletiyor. Günde 2 kere de ondan yapmıştım. Ben ayalta atlatmışım sanırım. O yüzden eşime iyi gelen şeyleri yazdım. 3 gün halsizliği ve öksürüğü oldu. 4. Güne nadir öksürük dışında hiçbir şey kalmamıştı.