Zeypie şöyle diyeyim iki cocuk doktoruyla da görüştük. İkisi de ayrı zamanlarda yapalım demedi. Rota, bexsero, nimenrix 3.ayda aynı anda yapıldı. Menenjit aşılarının biri biraz can yakıyor dedi doktor ama herhangi bir ateş huzursuzluk kusma gibi bişey yapmadı. Belli vakitleri var aşıların hiç bekletmeyin. 4.ay aşısını da sağlık ocağında yaptırmıştım. Zaten o ayında sadece rotanın son dozunu aldığı için bi problem olmadı çok şükür.