Gece gece direk başlığa yazmak istemedim aramızda hamile arkadaşlar da var diye. Akşam saat 7 de kıymalı pide söylemiştim eşime de söylemiştim gelince yer diye çok sıcaktı dolaba koymadım eşimde gecikti uyuyakalmışım saat 1 di az önce kalktım koydum ama sizce bozulmuş mudur soğuyana kadar 8 olmuştur zaten çok sıcaktı dolaba koyulmazdı geldiği zaman