Mehlikan1 Hangi ayda gülücükler saçan sarılık riski için uyandırmak zorunda kalmayan bir bebek olacak
Ebruferit Mehlikan1 2. Aydan sonra ben kaldırmadan kendi uyanmaya başladı acinkinca sabahlaridà aglayarak değil ses çıkartıyor uyandığı zaman şimdi 6 aylığz sesler daha çok siddetlerindi çığlıklar basladi😂 beşikte sarsilmalar dönme çabaları 😍
Bahar47 Mehlikan1 bende çok merak ediyorum vb: ( sarılık yüzünden biberona alıştı gogusumu de almıyor. İlk zamanlar çok ağladım ama artık bünye alışıyor galiba . Sutumu sagarak veriyorum yetmediginde mama :(
eyll_544 Mehlikan1 50 gunlukken başladı benimki gulucukler saçmaya kendi kendine uyanmaya ben zaten 40ından sonra hic uyandrmadmm önceden sarılık olmasn diye uyandırıp emzirirdmm sonra sonra kendi uyandı hepp düzen kurdu kendine
Bahar47 Mehlikan1 ama içini ferahlatayim. 10 günden sonra sarılığın zararı yokmuş doktorum soykedi beyin kendini korumaya alıyormuş
Bahar47 Mehlikan1 değişiyor canım 3 ay süren bile varmış ama ben mama takviyesi yaptım azaldı gibi gözlerinden boynundan 45 gunluguz şu an ama hala var
Mevanur2 Günden beri bebeğim kendi uyanıyor acıkınca. Uyanımca ses çıkarmıyor bi süre bekliyor gelen giden yoksa basıyor çığlığı 😂 4 aylık oldu şimdi. Uyandığında beni görürse gülümsüyor ☺️