Ebruuuuuu 10 aylık bebeğim. Ek gıda alıyor günde 3 öğün, 2 veya 3 kere de mama içiyor. Günde 3-4 kez kaka muhakkak yapıyor ve çok kötü kokuyor. Rengi bildiğiniz gri ve ben ilk defa böyle bir şeyle karşılaşıyorum neden olur acaba bu
Herkan1807 Ebruuuuuu resim atma şansınız varmı ishal olabilirmi çocuğunuz bir ara bizde sürekli pis kokulu ve grimsi yapıyorduk ishaldi adeno virüsü çıkmıştı
Ebruuuuuu Herkan1807 Hayır ishal değil ama bu bizde yeni olan bir durum da değil. Yani son zamanlarda devamlı var
Herkan1807 Ebruuuuuu mamadan kaynaklı olabilir o zaman bir dönem bizdede oldu aynı durup bir gaita testi verebilirsiniz aklınızda takılı kalmasın kakayı yaptıktan 30 dakika içinde teste vermeniz gerekli 🙏