HandeSs yeğeniniz oğlunuza bu şekilde davrandığı zaman oğlunuzun görüp duyacağı şekilde ona bu şekilde davranmaması gerektiğini çok sade bir dille açıklamalısınız. çok tatlı bir dil demiyorum, tamamen yalın bir dil olması çok önemli. çocuklar ne kadar küçük olursa olsun bir bireydir ve bir birey gibi yaklaşılması gerekir. oğlunuza da bu şekilde yaklaşmalısınız. “hoşuna gitmeyen bir davranış olduğu zaman bana söyleyebilirsin”, bazen arkadaşların ile oynamak istemeyebilirsin bu çok doğal, bunu onlara kibarca söyleyebiliriz” “korkuyorsan şu an suya girmeyebilirsin, sen ne zaman hazır hissediyorsan” gibi yaklaşımlar çocuğa özgüven kazandırır