3 ay 15 gün olduk bir aydır hiç yemiyor önce biberon reddi sonra meme reddi yaptı hala aynı günde 2 yada 3 kez meme tutar zorla doktora götürdüm hiç kilo almamış dedi tahlil de bisey çıkmayınca tedavisi yok zorla ywdiriceksin dedi sanki çok kolaymış. Varmi aynı şeyi yaşayan?