Cerenimmmmm Arkadaşlar koltuk altı bakıyorum 37.9 alnından farklı bir ateşölçerle bakıyorum 36.6 felan çıkıyor hangisine güveneceğim şaşırdım. Ateşölçer önerisi olan var mı yeni bir tane daha alacağım marka önerin lütfen
Kumsal25 Bmaidil12 merhaba bende bugun aldim alnindan olceni ekranni komple kapanmiyormu acaba termometre gözüküyor o gitmedi of modundaydi ama ekrana o geliyor bide icinde kayit vardi 41.7 diye