Naz_ve_annesi AnsZey hangi fitili kullaniyorsunuz bilmiyorum ama ben bebeğime paronax kullanmistim onuda yarım kullandik benim kızımda 4 buçuk aylik ilk 6 aya kadar yarım kullanilmasi gerekiyor diye biliyorum
Naz_ve_annesi AnsZey 4 saat gecmesi gerekiyor diye biliyorum. Normal fitil kullaniminda da bir diger ikinci fitili kullanicaksaniz da 4 saat gecmesi gerekiyor buna dikkat edin mutlaka
Tugbadgn2040 Dört aylıkken benim kızımda ateşlendi doktor 5cc calpol vermişti hastanede yarım saat müsade altında tutmuştu geçti çok şükür ama evde ateslrndiginde ben o kadar vermedim iki üç CC falan verdim fayda etti
1203 AnsZey benim bebeğim de 4 ay 20 günlük ateşlendi bugün calpol verdm duş aldırdım ama geçmiyo ateş. Siz nasıl bir yol izlediniz. Doktora gittim boğaz enfeksiyonu ve dişten olabilir dedi ilaç sadece calpol verdi
Tugbadgn2040 1203 benimkide bogazdandi ama antibiyotiktir vermisti doktorum o fayda etti bizde bende sık sık duş aldırıp eklem yerlerine ıslak bez koyuyordum calpol veriyordum antibiyotikle birlikte
1203 Tugbadgn2040 kaç gün sürdü ateşin düşmesi. Antibiyotik vermedi enfeksiyonun daha da artmasından korkuyorum
19haziran 1 Ay 14 günlük bebegim ateşini ölçüyorm normalde hep 35.5 36 falan olurdu bugün bi baktım 36.9 acaba ateşimi çıkacak korkmaya başladım 😢
Tugbadgn2040 1203 3 gün filan sürdü gece 3 te başlamıştı ateşi üç gün sürdü ve düşüyordu da kolay kolay 40 derecelere filan çıkıyordu çocuk kendinden geçiyordu resmen. Allah yardımcınız olsun tez vakitte atlatır inşallah