Merhabalar hanımlaarrr 🌸
Bebeğim 8 aylık geceleri bazen 1 defa kalkıyor bazen hiç uyanmıyor ve bazen de 2 3 kez kalktığı oluyor acaba acıkıyor mu diye düşünüyorum ama yatmadan önce formül mama veriyorum emmek için uyanabiliyor..
Bir de bu sıcaklardan etkilendiğini düşünüyorum sıcağı sevmiyor terlediği zaman uyanıyor geri uykuya dalamıyor.
Sizin bebişler ne kadarlık ve geceleri nasıl yapıyosunuz? Kaç kez kalkıyolar?