Kızlar 2 haftalığına türkiyeye geleceğim bebek arabam stokke xplory x, ve aşırı derece ağır iki bölüme ayrılıyor her defasında, katlanması bile kocaman kalıyor, sizce bununla türkiyeye gelmek mantıklımı yoksa kücük bir bebek arabası almam gerekiyormu?