Ktannesi Asyameva29 bilemedim şimdi, ek gıda alsa yorumlamak daha kolay olurdu. İçinizi ferah tutup takip edin biraz tekrarlarsa da foto çekip sağlık ocağına sorabilirsiniz.
Ktannesi Asyameva29 orada hep en kötüsü yazıyor oraya kanmayın, kötü bisey olsa bebis huzursuz olup kendini çoktan doktora götürtmüştü zaten😊
Ktannesi Asyameva29 takibi bırakmayın ve saglik ocağına danisin, bu tarz farklılıkları da hep çekin. Ben Bi keresinde kan var diye gittim muzun lifleri çıktı 😅