Polis-anne ben de eylulde başlayacam ben de bakıcı arayışı içindeyim önceligim eve gelmesi .. eve gelmeyi kabul eden birini bulamazsam evine götürürüm mecbur .. evine gelmesi anne açıdan yorucu olur evin hep düzenli olacak , yemeğin hazır olucak vs ama bebek icin rahat olur düzeni bozulmaz daha güvenli olur gelen giden olmaz vs