Ben oğlum 5 aylıkken başlamıştım. Uyku saatini belirlemiştim ve öğle uyku saati gelince ayakta sallamak yerine beşiğine koyup odadan çıkıodum. Kendi başına kalıodu baka baka veya oynayarak uyuyordu. İlk 1 kaç gün mızmızlandı ama sabrettim hemen pes etmedim sonra baktımki uyuya kalıyor. Şuanda 23 aylık ve hep kendi uyur yatağına koyar çıkarım odadan 😊