Rabisasel211 Kızım 1 aydır geceleri 3 saatte bir kalkıp 120-150 ml mama içiyor herkes bana gece beslenemesini kes diyor ama çocuk acıkıyor kalkıyor siz nasıl yaptınız kaçıncı aya kadar böyle gidiyor
Brutal-Betty Rabisasel211 benim oğlumda 11 aylık her gece iki Bazen 3 defa kalkıp 120 CC mama içiyor sonra geri uyuyor acikiyo çocuk 🤷
Deletedmom_8 Rabisasel211 benim bebeğim 12 aylık emziriyorum gece kalkıp ⅔ kere emiyor uyuyor. Doktorumuz da gece beslenmesini kesersen bi sakıncası olmaz demişti ama nasıl bıraktıracağım bilmiyorum 🤷🏻♀️
Banu- Rabisasel211 1 yaşında nerdeyse. Akşam yemeğini yiyip mamasını içip yattığında sabaha kadar acıkmaz o aylarda. Uyku en az beslenme kadar önemlidir. Bence alışkanlık olmuş.
Busraytgn Rabisasel211 benim bebeğim 11 aylıkken gece beslenmesini kendi bıraktı gece 12de mamasını yapar verirdim artık içmek istememeye basladı hatta süt içerken uykusu bölündüğü için agliyodu yatağa koyunca uyuyodu 2 3 hafta boyunca verdim hep aynı şeyi yaşadım smdi 12 aylık gece beslenmesi hiç yok en son 8 buçukta süt içer sabah 7 e kadar kalkmaz zaten doktorlar 1 yaş itibari ile gece beslenmesini kesilmesi gerektiğini söylüyorlar gece uyanıyorsa açlıktan değil alışkanlıktan uyanır bebekler
AngelMotherr Brutal-Betty benim tanıdıklar var kesenler var hayret yani acıkır daha neki ne yiyorlar da kesiyorlar anlamıyorum 9 aylik ve neden keseyim ?
Brutal-Betty AngelMotherr kesinlikle öyle ben de kesmeyi düşünmüyorum ne zamanki ek gıdayı iştahlı bir şekilde yemeye başlar gerçekten doyuyor derim o zaman keserim ama şu anda değil
Brutal-Betty Rabisasel211 Benim oğlumda iştahsız o yüzden kesmeyi hiç düşünmüyorum kalkarım yaparım mamasını aç olmasından iyidir yesin yavrum yeterki öyle rahat edecekse
Metehann12 biz 10 aylıktı bıraktık ama tamamen oğlumun kararı oldu ama aslında ihtiyacı kalmiyo artık aliskanliktan da yapabiliyolar uykusu bölünmeden deliksiz uyuması için kesmek mantıklı olabilir bizimkinin uykuları daha düzene bindi mesela
Rabisasel211 Metehann12 benimkinin de düzenli uykusu ama mutlaka uyanıyor geceleri gündüz alamadığı beslenmeyi alıyor o yüzden veriyorum bende
Rabisasel211 Banu- yok canım benimki gündüz nerdeyse hiç yemediği için herhalde gece acıkıyor anlamadım
Yesim-1 Rabisasel211 beb 6 aydan beti kestim uzun aglarsa belliki acıktı diyorum mama veriyorum onun dışında uyumadan 1 saat önce tok tutan bir gece maması yapabilirsiniz sonra mamasını içer uyanmaz diye düşünüyorum ama her bebek özeldir
Limonn Rabisasel211 benim bebeğimde 11 aylik olcak gece kalkıyor hala uygulamada da surekli gece beslemesi kesilmeli yaziyordu daha dogrusu gece artk hic uyanmadan uyumasi lazim diyordu ama kalkiyor hala gece beslemesini kesenler genelde gece kalktığında su veriyormus tabi bebek buna inanip.icer yatarsa bi sure sonra tek su icmek icin uyanmiyormus🤷♀️😀
Limonn Rabisasel211 bana da çevremdekiler hep oyle soyledi forumda da okumustum ama benim kizim su verince iciyor sonrasında hala emmek istiyor cok istisna yani su icip uyumasi🤦♀️😀