Mizmizmyrtle of bu olaylar çok karışık ya,bi yandan alışsın narin olmasın düşüncesi bi yandan hasta olur mu korkusu. Biz de yeni yeni bebeğimin odasında yatıyoruz evde bir gıdım rüzgar alan tek yer burası o da her akşam değil tabii. Oda 29 30 derece gösteriyor termometrede. Ama esiyor işte. Cam yarım açık biz kapı tarafındayız . Yine de hasta olur mu korkusu yaşıyordum ama açık bırakıyordum ona rağmen dün gece öyle berbat bi hava vardı ki kendim de bunalmış uyandım kaç kez, çocuğum akşam üstü banyo yaptığı gece cam açık olduğu halde çok fena isilik olmuş tüm vücudu kafası dahil. Baktıkça içim acıyor. Cam da kapalı olsa ne olurdu düşünemiyorum