Görüşe ihtiyacım var kafam cok karısık. İlk 3 ay sütüm boldu sık emzirdim kilo alımı için mecbur mamaya geçtik meme eşliğinde. 6 ay sonrasında ek gıda serüvenimiz basladı. Tamamen meme ve mamayı reddediyor günde toplam 150 ml mama zor veriyorm gerisi çöp, ek gıda istiyor devamlı. Meme ise tamamen bitti. Kucağıma aldığım anda kıyamet kopuyor 2 haftadır. Dün 1 kere emzirebildim bugün çok ağladı zorlamadım. Ben de artık yıldım. Zaten sütüm var mı yok mu bi süredir anlayamıyorum. Sağım yapamıyorum makinem yok. En fazla ucunu sıkıyorum beyaz damla cıkıyor. Ama emmediği için zaten o da bitecektir.. bu ayda memeyi bitirsem ilerde vicdan azabı ceker miyim diye korkuyorum. Artık sütü arttırayım sağım yapayım vs ugrasmak istemiyorum :( kafam o kadar karısık ki. Memeye gelince o kadar çok ağlıyor ki zorlamak istemiyorum…