Evet hanımlar bebeğim 4. Ayını doldurmak üzere ve biz en başından beri uçla emiyorduk.. arada cıkarıp göğsümü veriyodum ilk alıyodu ama sonra cıkarınca 2.kez tutmuyodu ve ağlamaya başlıyodu. Ne zamandır bırakmak aklımdaydı ama bu ara zaten zar zor emziriyorum meme reddi mi bilmiyorum iki çekip bırakıyo ağlıyodu. O yüzden tamamen beni bırakır diye cesaret edememiştim. Dün emzirirken eliyle ucu düşürdü her zaman yapıyo bunu ve içindeki sütler üstümüze başımıza dökülürdü. Yine aynısı oldu ve ben dur bakıyım bide uçsuz tut dedim tuttu. Bıraktı bida tuttu ve baya emdi.. diğer göğsüme gectim hiç ucu takmadan direk kendi ucu buldu ve emdi. Gecede ayn şekilde bi iki kere aradı ama artık uçsuz emiyoruz. Darısı bırakmak isteyenlere inş biz kurtulduk 🙏