Daha 3 hafta önce altıncı hastalığı atlattık yeni keyfimiz neşemiz yerine geldi derken iştahımız yine bu gece ateşimiz var birde yarın tatile gidecektik tatil içinde heves etmiştim neyse önemli değil şuan yaşadığım stres beni yine başa sardık acaba bu sefer neden oluyor ki bebeğim iyi olsunda gerisi çokta önemli değil