arkadaşlar meraba bebegim 5 aylık doktorum tadıma başlamamı tavsiye etti çay kaşığının ucuyla ama yogurdu hangi sütle mayalamalıyım bilmiyorum eşimin arkadaşnn çiftliği var 1.kalite süt üretiyor ordan alsammı ama direk inekten sagıldıgı gibi kaynatuo yapsam bir problem olurmu