Deniz32 Kızlar böyle ağır kötü bir koku oluştu, akıntımda normale göre az geliyor kuruluk ve idrar yaparken yanmada oluşmaya başladı nedir ki bu, emzirdiğim için ilaç kullanmak istemiyorum ama ne yapsam iyi gelir, geçirebilirim bu durumu?
Naz_ve_annesi Deniz32 doktora gidin mutlaka fitil verirler herhalde ki en etkilisi de fitil oluyor sütünüzü etkilemez diye düşünüyorum ama yinede doktorunuza sorun tabiki yinede
Busra2089 Deniz32 Aynı sorun bende de oldu geçen hafta kadın doğuma gittim enfeksiyon dedi. Fitil ve antibiyotik verdi bende emziriyorum. Kullandım mecbur enfeksiyon ilerler ve kana karışırsa hastaneye yatma ihtimali bile oluyor o zaman bebeğime kim bakacak 😢 Çok şükür fitil ve antibiyotik kullanınca geçti 1 haftada.
lalbg Deniz32 idrar yolu enfeksiyonu. Doktora gitmeniz gerek. Geçmiş olsun antibiyotik verir muhtemelen. Benim yılda en az 2-3 kez başıma gelir🥺
ikimelekannesiiiii Deniz32 enfeksiyon belirtisi canim eger kasintida varsa vay haline mantar olmustur ama kasinti yoksa bi an evvel enfeksiyon icin tedaviye basla derim bi dr a git
1234___ Deniz32 aile hekimide ilaç veriyor aynen yazdığınız gibi anlatın zaten muayene bile gerek kalmaz
Deniz32 Naz_ve_annesi emzirirken ilaç olmasa iyiyd bugün doktoruna danışacağın 🤦🏼♀️ teşekkür ederim 😌
Naz_ve_annesi Deniz32 Ne demek rica ederim ama fitilin bir zararı olacağını zannetmiyorum hamileyken bile kullanıldığını biliyorum çünkü
Deniz32 Busra2089 emzirince ilaç kısmınıda düşünmek zorunda kalıyoruz 😢 ama ne güzel sizin bir haftada geçmiş bende bugün veya yarın doktora gideceğim şu durum bir an evvel geçsin istiyorum . İlk önce sağlık ocağı doktoruna gitmeyi düşündüm ama bilemiyorum birde kadın doğumcu muayene etti mi sizi öyle birşeye gerek görüyorlar mı
Busra2089 Deniz32 Ben normal doğum yaptım 2 ay önce dikişlerimde de yanma vardı o yüzden kadın doğumcu beni alttan muayene etti belki sizde öyle bir şeye gerek görmeyebilir çünkü anlattığımız direk enfeksiyon belirtisi
Deniz32 Busra2089 aile hekiminden geliyorum aynen anlattıklarıma istinaden muayeneye gerek duymadı idrar yolu enfeksiyonu olarak görünüyor. 3 günlük fitille bir granül toz verdi suya karıştırıp içmelik yalnız antibiyotik yazmadı umarım doktorun yazdıklarının faydası olur. Sizinde bilgilendirmeniz için teşekkürler 🙏🏻 ☺️
Deniz32 lalbg aynen öyleymiş benimde ilk defa başına geliyor 🤦🏼♀️ İlaçları dündür kullanmaya başladım aklımdaki tek şey reçetelerde hep emzirirken kullanmayın yazıyor o içime sinmedi ama doktor yazdığı için kullanıyorum..😓
Deniz32 ikimelekannesiiiii kaşıntı yok onuda doktora sordum canım mantar değildir dedi artık enfeksiyon için ilaçla fitil yazdı onları kullanacağım
Deniz32 lalbg emzirdiğimi söyledim, kadın doğuma değilde aile hekimine gitmiştim o yazdı bu ilaçları umarım oda doğru yönlendirmiştir
lalbg Deniz32 siz yine de bi kadın doğuma gidin. Biz kadınlar açısından riskli bi hastalık maalesef rahimi bile etkileyebiliyo. O suda eriyen granülü bana da vermişlerdi iyi gelmişti ama o zaman bebeğim yoktu.