2021_asel Tgbdmrkay Normal canım havalar sıcak zaten emmeyı bıraktıktan sonra kuruyordur agzı ondandır
Tgbdmrkay Dolores emzirerek uyutuyorum bi kac gundur garip garip ses cikartmaya basladi acaba napiyor die izledim sanki emzik emiyormus gibi sesler cikiyor du sasirdim :))
Tgbdmrkay 2021_asel Evet havalar cok sicak ve pencere acamiyorum yol kenarinda Evim cok ses geliyor … evin ici asiri sicak ve emzirerek uyutuyorum …
Dolores Tgbdmrkay size 8.aydan yazıyorum emzirerek uyutmak hiç iyi değilmiş 😔 beni uyarmışlardı ama emzirerek uyutmak kolay geldiği için uygulayamadım. Şu an meme olmadan uyumuyor asla.
UluhansMom Benimki 2,5 aylık ve o şapırtı sesine uyanıyoruz biz 😂😂 parmağını emiyor kolunu emmeye çalışıyor karnı tok emziği atıyor ağzından napcaz bilmiyorum 😂😂
UluhansMom Asyameva29 bence normal ama uzmana sormak lazım her 2 aylık tanıdığımın bebesi elini emiyor az önce yine şapırtı sesine uyandım 😂 elleri kundaklamaya başladımm