Kızlar selam, biraz uzun ifade edeceğim.
Oğlum 10 ay 6 günlük 6. Ayına kadar kilo olarak gelisimi gayet iyi idi. 6. Ayımızda ek gıdaya geçtik ve 10 gün sonra covid olduk birazda ağır seyretti tabii. Covid sonrası aylık 30-50 gram almaya başladı. 9. Ayımızda bodrumda yazlıktaydık ve 20 günde 40 derece sıcakta 4 adet üst diş cıkardı şu an toplam 6 dişi var. 10. Ay kontrolünde boyumuz 76 cm kilomuz 8 çıktı. Aslında geçen ay 8 kilo 190 gramdı yani 190 gram vermişiz. Mama ile besleniyo günde 7 kez 120 cc olarak ama geçen ay günde 2-3 kez zor yedi. Ek gıda olarak kilo yapan bi formul var mı? Bir de çok mu geri sizce kilo olarak, sevgiler🌻