Merhaba bebeğim 19 aylık sanırım mideyi üşüttü bugün 1 Kez kustu ve afedersiniz su gibi ishali var. Neşesi keyfi iyi o yüzden doktora götürmedim henüz ilerler ise götüreceğim. Yoğurt muz verdim pirinç pilavı yedirdim bol su içirmeye çalışıyorum başka ne keser ishalinş acaba bana yardımcı olabilir misiniz 😔