Bebegimm1 Sseevvggii benm bebegimde yesil yapiyor doktor normal dedi uzun suredir de yesil sari yapar.baska belirti yoksa dert etmeyin
Arzuuk62 Sseevvggii bizimde öyleydi (4aylık) Kan ilacı kulanmıyosam üşütmüş dediler o yüzden bi kaç gün takip ettim 2 gün sürdü geçti
Melekbas Sseevvggii mama yapiyor benim bebegim emmeyi biraktigindan beri hep yesil doktor mama yapiyor ama emin olmak istersen bir tahlil yapalim demisti birsey cikmadi tahlilde yine sorun bir tahlil yaptirin iciniz rahat etmeyecekse
EsilaGizem Benim bebeğimde öyleydi canım mama içince yeşil kaka yapıyordu kabız olmaması için dikkat et kaç aylık
Sseevvggii EsilaGizem 3.5 aylik cok sukur kabizlik yok gunde 1 kere kakasini yapiyo her zamanda oyleydi ama 4 gundur kakasi yesil acaba usuttumu diye dusundum daha kötüsü olmasında
saray_seda Sanirim mamadan.bizimkide 3gundur yapiyir aynı şekilde mama kullanıyorum 1 veya 2 kez.demir ilacına kullanıyorum onunda yaptığını okudum.