Kızlar 47 günlüğüz bebeğim çok güzel uyuyor mesela 11 gibi yatıyo 2-3 gibi emmeye uyanıp emip yatıyor 6 gibi uyanıp bidaha emiyo sonra 8 gibi uyanıyo sonra 10 ve bidaha geceye kadar hiç uyumuyo uyursada 5 veya 10 dk felan. O kadar üzülüyorum ki. Gazıda yok öyle ondan desem. Eksik kalıyo gibi hissediyorum herşeyide deniyorum. Acaba düzelir mi böyle mi gider. Yada nasıl bi yol izleyim sizce