Merhaba anneler. Oğlum eylülde 20 aylık olucak. Geçen yıl yani 8. Ayından itibaren bakıcı ablamız bakmıştı çokmda memnundum ama bu yıl gelemeyecek. Bende öğretmenim eylülde tekrar bakıcıya mı vermeliyim yoksa gündüz bakım evi yani kreşe mi? Tecrübeli annelerimizin fikirlerini almak istiyorum💫 Ayrıca Mardin nusaybinde yaşıyorum tavsiyelerinize de açığım mutlu olurum