harika bir doktor, test tahlil yapmadan çocuğun hal ve hareketlerinden hastalığını anlayabiliyor, benim kardeşim alerji hastasıydı şuan 14 yaşında alerjinin izi dahi kalmadı, doktorumuz Yusuf Bey"in sayesinde sadece kardeşim değil tüm kuzenlerim hepsine şifa olmuştur, Ailemizde yeri çok ayrı, iyi kalpli doktorumuz. / Nette yazan yorumlardan sadece bir tanesi