Merhabalar, bebeğimin kan tahlili sonuçlarında AST denilen ve ALP denilen enzimler yüksek çıkmış internetten baktım karaciğer enzimi ile alakalı hastalıklara yol açabilirmiş çok korktum. Yarın sabah doktoruna gidicem ama çok stres yaptım bebeğinde böyle bir sonuçla karşılaşan oldu mu bilgisi olsan yazarsa çok sevinirim