Merhaba anneler,
Bugün 36. Günümüz doluyor ,kırkımıza çok az kaldı. Normalde kanamam 22. Gün falan azaldı 25 te bitmiş gibiydi.dikişlerim de iyileşti,karnım da indi. Herşey yolunda sanıyordum. 2 gün önce temizlik yapıyordum,kan geldi hissettim hani regl olunca ilk gelir ya öyle. Aaa regl oldum dedim malum sütüm de bitmişti:( ama dün ve bugün kanamam bir çoğaldı. Bebekle tekim korktum kan kaybomdan ölürüm evladım tek kalır ağlar ağlar Allah korusun yarabbim. Dr a gittim ultrasonla baktı operatör. Merak etme pıhtı yok,dikişler de iyileşmiş ama kan birikmiş,regl gibi o kanı atıyorsun dedi. Ben de içim rahatladı o an çıktım geldim. Bebek de dışarıda çok kalmasın diye aceleyle oldum muayene hatta evladım göğüsümdeyken ultrason oldum. Şimdi ğçüm içimi yiyor. Az evel bir kere başım döndü evham yaptım. Böyle bişey yaşayan var mı? Lütfen yardım edin. Neler okudum :/ Sürekli hastaneye çıkamıyorum tekim evladımla. Gündüzler yorucu oluyor. Çok yorma kendini dedi ama bizimki gündüz deliksiz ger zaman uyumayabiliyor. Gece maşallahhhh rutini var. Kucağıma aldıkça kanamam çoğalıyor. Yani merak ediyorum evladım yalnız kalacak diye korkuyorum. Op dr herhalde yanılmamıştır.